Swój portfel lokat internetowych możesz obsługiwać drogą internetową i telefoniczną.

1. Na stronie internetowej www.getinonline.pl po zalogowaniu do systemu transakcyjnego możesz obsługiwać swój portfel lokat internetowych. Do zalogowania potrzebne będą Ci:

  • Login, który otrzymałaś/eś w wiadomości e-mailowej po złożeniu pierwszego wniosku.
  • Hasło, które otrzymałaś/eś w wiadomości SMS po złożeniu pierwszego wniosku.

2. W systemie transakcyjnym możesz na bieżąco śledzić stan swojego portfela lokat internetowych, składać dyspozycje otwarcia, zamknięcia i przedłużenia lokat, zmiany odnawialności, zmiany numeru rachunku do zwrotu środków oraz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

3. Kontaktując się telefonicznie z naszą infolinią pod numer +48 22 262 00 02, możesz:

  • Otrzymać nowe hasło, jeżeli utraciłaś/eś poprzednie.
  • Dokonać zmiany swoich danych osobowych i kontaktowych.
  • Dokonać zmiany parametrów aktualnie posiadanych lokat.
  • Zakładać kolejne lokaty.
  • Zerwać posiadane lokaty.
  • Otrzymać szczegółowe informacje na temat produktów oferowanych przez Getin Online.
  • Uzyskać atrakcyjne warunki przedłużenia swoich lokat na kolejny okres.

4. Przed zatelefonowaniem na naszą Infolinię przygotuj hasło, które otrzymałaś/eś SMS-em po złożeniu pierwszego wniosku. Konsultant dla bezpieczeństwa Twojego portfela lokat poprosi Cię o trzy losowo wybrane przez system znaki z hasła.